Pages

Monday, March 17, 2014

Bertenaga, sihat, kulit 'flawless' dan berseri-seri dengan ESP

Assalamualaikum semua :)

Hari ini saya ingin kongsikan satu daripada produk yang menjadi 'favourite' saya dalam usaha penjagaan diri. Maklumlah dalam usia yang telah menginjak ke usia pertengahan 30 an kesihatan dan kecantikan harus diambil perhatian tanpa culas.

Produk yang ingin saya kongsikan pada hari ini adalah ESP SHAKLEE.



APA ITU ESP ?


Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

KENAPA ESP SHAKLEE ?
Secara ringkasnya kenapa saya memilih adalah sebab dibawah ini :




  • Asid amino diperlukan untuk tubuh badan untuk memperbaiki tisu-tisu rosak, pembinaan dan pembesaran organ sebagai contoh untuk wanita-wanita hamil, memberi tenaga dan menguatkan sistem imun sistem.
  • ESP juga bebas laktosa, ini mengelakkan terjadinya masalah pencernaan bagi orang-orang yang kekurangan enzim lactase dalam sistem pencernaannya.
  • ESP jugak bebas kolestrol jadi jangan risau gemuk yea kalau minum ESP hehehe
  • Tetapi paling best adalah ianya organik dan HALAL InsyaAllah:)
SIAPA PERLU ESP?

Oleh kerana khasiatnya yang pelbagai semua orang tidak kira lelaki atau wanita (ibu menyusu, ibu mengandung), kanak-kanak (1 tahun keatas), pelajar, dan warga emas boleh mengambil ESP.

KHASIAT ESP?
Diantara khasiat yang boleh diperolehi ialah :
  • memudarkan dan menghilangkan parut
  • diet yang mengenyangkan 
  • kawal kolestrol 
  • payudara anjal
  • "milkboster" hebat
  • memberi tenaga
  • membantu masalah kesuburan
  • kulit cantik, halus, gebu dan berseri
  • kesihatan jantung/prostat
dan banyak lagi :)

TESTIMONI:

Saya mengambil contoh diri saya sendiri yang pernah menyusukan anak ke 3 dan mengambil ESP. Berbanding dengan anak-anak sebelum ini, dengan pengambilan ESP saya dapati susu saya, lebih meriah dan pekat. Alhamdullillah saya dapat menyimpan stok apabila bekerja kerana susu yang meriah. Saya juga tidak perlu bangun banyak kali diwaktu malam kerana susu yang pekat menyebabkan anak saya nyenyak tidur sepanjang malam. Oleh yang demikian, saya kekal bertenaga walaupun berpantang sendiri. Satu lagi bonus wajah saya lembab dan halus... Alhamdullilah :)


Jom dapatkan ESP Shaklee dari kami hari ini. Panduan pemakanan dan harga istimewa akan diberikan.



    #Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan, atau mencegah sebarang penyakit.



    Berminat atau ingin tahu lebih lanjut?
    ~Email ke shafrina.mmc@gmail.com
    ~SMS | Whatsapp ke 012-2210508
    ~COD untuk Putrajaya, Bandar Puteri Klang, Sunway 




















      No comments:

      Post a Comment