Pages

Tuesday, March 18, 2014

RESEPI ESP SHAKLEE

Assalamualaikum :)

Jumpa lagi :)

Masih lagi nak bercerita pasal ESP Shaklee di bulan Mac ini :)

Sebelum ni saya belum bercerita pasal rasa ESP kan ?


Bagi saya ia kalau setakat ESP + Air suam, rasanya seperti soya organik yang tidak ditambah gula dan saya sebenarnya serius tak suka hehehe. Tetapi kalau dicampur dengan minuman lain, InsyaAllah rasanya memang superb!!!! 
Sedap sangat...:)

Kalau saya, saya suka ESP+Dutch Lady coklat=hmmm sedap sangat nak habaq hang....
Sebenarnya macam-macam  kita boleh campurkan dengan ESP.
Betul apa saja...
Apa saja minuman kegemaran anda...

Sebagai contoh :

ESP+Susu Rendah Lemak
ESP+Jus Buah-buahan 
ESP+Milo (favourite masa pantang saya)
ESP+Ribena

dan banyak lagi ikut kreativiti masing-masing :)
  

Banyak lagi resepi esp disini yea :) Resepi daripada Master Arnie 
http://www.genkimomma.net/2011/07/resepi-lazat-shaklee-esp.html

Jom try :)

Anda pasti merasa nikmat dan  khasiatnya InsyaAllah....

Belum cuba belum tau :)



#Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan, atau mencegah sebarang penyakit.


Berminat atau ingin tahu lebih lanjut?
~Email ke shafrina.mmc@gmail.com
~SMS | Whatsapp ke 012-2210508
~COD untuk Putrajaya, Bandar Puteri Klang, Sunway 




No comments:

Post a Comment